Chrześcijańska Akademia Teologiczna - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
ostatnia migracja danych: ok. 2 godziny temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 27 dni temu

Witaj w systemie USOSweb Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie.
Na tym serwerze logować się mogą wyłącznie pracownicy i studenci ChAT.

Wybory do Uczelnianej Komisji Wyborczej Samorządu Studenckiego Wydziału Pedagogicznego ChAT

Uczelniana Komisja Wyborcza Samorządu Studenckiego WP ChAT, organizuje, przeprowadza oraz czuwa nad prawidłowym przebiegiem wyborów do organów statutowych samorządu.

Wybory odbywają się za pośrednictwem systemu USOSweb (zakładka dla wszystkich) w okresie 25.10-3.11.2017 r.

W wyborach bezpośrednich uczestniczą wszyscy studenci Wydziału. Każdy student ma prawo oddania głosu. Spośród studentów którzy uzyskali największą liczbę głosów wyłoniona zostanie trzyosobowa Uczelniana Komisja Wyborcza Samorządu Studenckiego WP ChAT.


UWAGA STUDENCI I ROKU!

Wszyscy studenci I roku, których procedura rekrutacyjna została zakończona, są zobowiązani do zalogowania się na indywidualne konta przebiegu studiów na stronie Usosweb.

Loginem jest numer PESEL, hasło takie samo jak przy logowaniu się na stronę rekrutacji IRK

W razie problemów prosimy o kontakt mailowy:
Michał Frica m.frica@chat.edu.pl

Izabela Kochan
i.kochan@chat.edu.pl

Szanowni Studenci I roku studiów

Uprzejmie informuję, że zapisy na lektoraty* oraz translatoria w języku obcym** odbywają się za pośrednictwem systemu USOSweb. Zapisu należy dokonać od dnia 2 października godz. 8:00 do dnia 13 października godz. 23:59.

*Dotyczy studentów I roku studiów I stopnia

**Dotyczy studentów I roku studiów II stopnia

Szanowni Studenci

Uprzejmie informuję, że zapisy na przedmioty fakultatywne w semestrze zimowym odbywają się za pośrednictwem systemu USOSweb.

Oferowane przedmioty fakultatywne:

  • Historia kultury polskiej (część 1) - prof. zw. dr hab. Janusz T. Maciuszko,
  • Emigracje z obszarów Polski na przestrzeni wieków - dr Zbigniew Paszta,
  • Niechrześcijańskie związki wyznaniowe we współczesnej Polsce - dr Zbigniew Paszta,
  • Motywy eschatologiczne w literaturze i sztuce - mgr Jerzy Pawluczuk
  • Tradycje religijne, lokalnej etniczne w Polsce w kontekście współczesnych przemian społecznych - dr Wsiewołod Konach
  • Dziejowe skutki Reformacji kultura, edukacja, etyka i gospodarka - ks. dr Dariusz Chwastek;
  • Oświata i wychowanie w duchowości Kościoła wschodniego - ks. dr Anatol Szymaniuk

Zapisu należy dokonać od dnia 2 października godz. 8:00 do dnia 13 października godz. 23:59. 

Szanowni Studenci!

Aktualnie trwa testowanie możliwości składania podań/wniosków w USOSweb

(dla studentów WP). Wszystkie podania/wnioski złożone w okresie testowania systemu nie będą rozpatrywane

 

UWAGA!
Osoby, które nie uczestniczyły w szkoleniu APD zobowiązane są do zapoznania się zawartymi tam instrukcjami i harmonogramem prac.

 

Wszyscy studenci studiów I i II stopnia kończący studia w roku akademickim 2016/2017 podlegają procedurze archiwizacji prac w APD.

 

 

UWAGA!

Identyfikatorem dla konta jest numer PESEL (obcokrajowcy zamiast numeru pesel podają przyznany identyfikator.). Osoby, które dotychczas nie odebrały hasła dostępu do konta proszone są o zgłaszanie się po nie w trakcie trwania dyżurów (informacje o dyżurach poniżej)

W przypadku problemów z zalogowaniem prosimy wyjaśniać sprawę w dziekanacie swojego wydziału.

Za wszystkie dane widoczne w serwisie USOSweb odpowiedzialny jest dziekanat wydziału zalogowanej osoby.

Ponadto za oceny studenta z przedmiotów odpowiadają pracownicy dydaktyczni prowadzący przedmioty.

Zmianami haseł kont pracowniczych oraz rozwiązywaniem problemów technicznych zajmuje się informatyk:
Michał Frica 
m.frica@chat.edu.pl

Życzymy udanego korzystania z serwisu USOSweb!

Loginem jest numer PESEL, hasło takie samo jak przy logowaniu się na stronę rekrutacji IRK.

 

DYŻURY DLA STUDENTÓW

Wtorek

godz. 9-10


dyżur pełni Michał Frica, Informatyk, w pokoju IT

Czwartek

godz. 14:30-15:30

 

 
Pracownicy proszeni są o wcześniejszy kontakt mailowy w celu ustalenia terminu spotkania.