Studia jednolite magisterskie WEJA, 9 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Społecznych)
Plany zajęć grupy przedmiotów
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024Z | |||||
WNS-SJ-WE-DZR9 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
WNS-SJ-WE-MF9 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Utrwalenie podstaw teoretycznych współczesnego procesu wychowania fizycznego na kolejnych poziomach edukacji. Analiza jednostki metodycznej oraz toków szczegółowych lekcji wychowania fizycznego. Przygotowanie przyszłego nauczyciela do planowania procesu lekcyjnego, opracowywanie oraz odczytywanie programów nauczania wychowania fizycznego. Utrwalenie wiedzy i kompetencji niezbędnych do właściwego procesu kontroli i oceny osiągnięć edukacyjnych uczniów z wychowania fizycznego. Utrwalenie praktycznej wiedzy i umiejętności dotyczących prowadzenia lekcji wychowania fizycznego w przedszkolu i szkole. |
|
|||
WNS-SJ-WE-Pr9 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Głównym celem praktyki jest kształtowanie kompetencji dydaktycznych i opiekuńczo-wychowawczych studenta, w tym podejmowanie działań pedagogicznych w bezpośrednim kontakcie z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, i kadrą placówki oraz czynne angażowanie się w życie placówki. Student zdobywając praktyczną wiedzę realizuje szczegółowe efekty uczenia się, zawarte w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela. |
|
|||
WNS-SJ-WE-SM9 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem seminarium jest przeprowadzenie studentów przez proces pisania pracy magisterskiej oraz prowadzenia przez nich związanych z nią badań. Podstawą seminarium jest indywidualna praca ze studentami. |
|
|||
WNS-SJ-WE-SPU9 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest przekazanie studentom pogłębionej wiedzy na temat specyficznych potrzeb edukacyjnych . Treści przekazywane podczas zajęć będą dotyczyły charakterystyki różnorodnych grup uczniów o specyficznych potrzebach edukacyjnych, dostępnych form edukacji, stosowanych metod i sposobów wsparcia w celu optymalizacji drogi edukacyjnej ucznia, która została ukształtowana zarówno przez indywidualne doświadczenia życiowe, jak i uniwersalne zmiany rozwojowe, warunkowane czynnikami biologicznymi oraz oddziaływaniami otoczenia społecznego. |
|
|||
WNS-SJ-WE-SORD9 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kształcenia w ramach niniejszych zajęć jest zapoznanie studentów z wiedzą dotyczącą możliwości i kierunków optymalizacji potencjału rozwojowego dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. |
|
|||