Studia jednolite magisterskie WEiPO, 6 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024L | |||||
WNS-SJ-WEiPO-POp6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
WNS-SJ-WE-ZKK6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wyposażenie studenta w wiedzę dotycząca pracy z uczniem doświadczającym trudności w procesie uczenia się zarówno w aspekcie teoretycznym jak również nabycie przez studenta umiejętności praktycznych w zakresie działań korekcyjno - kompensacyjnych (znajomość metod, form pracy, programów wykorzystywanych w w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na etapie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej). |
|
|||
WNS-SJ-WE-TIK6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem zajęć jest wyposażenie studentów w wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu metodyki edukacji informatycznej i wykorzystywania technik informacyjno-komunikacyjnych oraz przygotowanie studentów do pracy z dziećmi w przedszkolu i na I etapie edukacyjnym. Uzmysłowienie błędnych i poprawnych celów edukacji informatycznej oraz skutecznych i nieskutecznych zasad jej prowadzenia. |
|
|||
WNS-SJ-WE-T6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
WNS-SJ-WE-Pr6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem tej formy praktyk jest zapoznanie studenta ze specyfiką pracy nauczyciela w przedszkolu, oddziale przedszkolnym w szkole oraz w klasach I-III szkoły podstawowej. |
|
|||
WNS-SJ-WE-PDE6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Proponowane zajęcia mają na celu prezentację podstawowej dokumentacji pracy nauczyciela i wychowawcy w placówkach szkolnych i przedszkolnych. Podczas zajęć studenci będą mieli możliwość stworzyć własną koncepcję pracy z uwzględnieniem celów, planowania, projektowania i ewaluacji procesu dydaktyczno-wychowawczego w oparciu o wybrane dokumenty i narzędzia. |
|
|||
WNS-SJ-WE-MEZ6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest dostarczenie studentom wiedzy dotyczącej różnych aspektów zdrowia, opanowanie wiedzy teoretycznej i metodycznej niezbędnej do planowania i prowadzenia zajęć z elementami edukacji zdrowotnej w przedszkolu i w klasach I-III szkoły podstawowej. |
|
|||
WNS-SJ-WE-MEP6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Kształcenie językowe zawierające podstawy filozoficzne i pedagogiczne w edukacji wczesnoszkolnej, omówienie zagadnień dotyczących edukacji polonistycznej w systemie kształcenia zintegrowanego, planowania pracy dydaktycznej, metodyki nauki czytania i pisania, ćwiczeń w mówieniu i pisaniu jako przygotowania do tworzenia tekstów, gramatyki w programie kształcenia językowego w edukacji klas I-III, koncepcji nauczania ortografii w edukacji wczesnoszkolnej. |
|
|||
WNS-SJ-WE-MAPZ6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem ćwiczeń jest wyposażenie studentów w elementarną wiedzę i umiejętności z zakresu znajomości metod pedagogiki zabawy i ich wykorzystania w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W szczególności studenci zapoznają się z zastosowaniem i klasyfikacją metod i technik pedagogiki zabawy i ich wykorzystaniem w animacji grup w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zajęcia mają na celu przedstawieniem idei pedagogiki zabawy jako formy aktywizacji dziecka w procesie nauczania i wychowania we wczesnej edukacji. Studenci zdobędą wiedzę z zakresu planowania działań z wykorzystaniem metod zabawowych, służących harmonijnemu i twórczemu rozwojowi małego ucznia. |
|
|||
SJO-EC |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||