Zakres specjalnościowy - PSzDTP, 4 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024L | |||||
WNS-S2-PSzDTP-DiP4 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia przybliżają studentom podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnostycznego w pracy pedagoga, określają jego zakres kompetencji oraz obszar badawczy. |
|
||
WNS-S2-PSz-P4 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Praktyka realizowana jest w szkole podstawowej lub ponadpodstawowej (metodyka pracy terapeuty, pedagoga szkolnego i reedukatora) oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej (metodyka pracy terapeuty i reedukatora). |
|
||
WNS-S2-PSz-SM4 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z wiedzą na temat pisania pracy magisterskiej w naukach społecznych, a także urzeczywistnianie tej wiedzy w praktyce, czego ukoronowaniem ma być gotowa praca magisterska. |
|
||
WNS-S2-PSzDTP-TUW4 |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Ogólnym celem zajęć jest zapoznanie się z pojęciami procesu wychowawczego i jego związku z rozwojem człowieka, a także rozwijanie kompetencji wychowawczych, pozwalających na skuteczną pracę wychowawczą oraz działania profilaktyczne. |
|
||