Zakres specjalnościowy - PRiM, 4 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024L - Semestr letni 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024L | |||||
WNS-S1-PRiM-MP4 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z aktualnym stanem wiedzy (bądź też uporządkowanie z reguły fragmentarycznych wiadomości już posiadanych) na temat dynamiki procesów leżących u podłoża różnych postaci patologii zachowania się, a także ukazanie głównych nurtów współczesnej resocjalizacji oraz sposobów dostosowywania tychże oddziaływań do poszczególnych postaci zaburzeń w zachowaniu się osób niedostosowanych społecznie zarówno w placówkach resocjalizacyjnych jak i w środowisku otwartym.. |
|
|||
WNS-S1-PRiM-PM4 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Podstawowym celem zajęć jest dostarczenie studentom syntetycznej wiedzy z zakresu pedagogiki międzykulturowej. Przede wszystkim wykłady mają na celu zapoznanie studentów z podstawowymi kategoriami pojęciowymi oraz z najważniejszymi obszarami refleksji, charakterystycznymi dla tej dziedziny nauk pedagogicznych. |
|
|||
WNS-S1-PRiM-PPZ4 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1. Wprowadzenie do przedmiotu – podstawowe zagadnienia 2. Informacje dotyczące trudnej sytuacji w klasie/grupie, natury zjawisk agresji, przemocy, uzależnień w klasie/grupie, rozwiązywania konfliktów 3. Propozycje rozwiązań praktycznych 4. Procedury reagowania w przypadku wystąpienia wewnętrznych i zewnętrznych zagrożeń fizycznych w szkole/placówce/instytucji/ośrodku |
|
|||
WNS-S1-PRADZ-WPCH4 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem wykładu jest wskazanie, że chrześcijaństwo jako religia i jako system doktrynalny odegrało ważną rolę w budowaniu kształtu współczesnego wychowania i współczesnej pedagogiki oraz kultury. Ważnym celem jest ukazanie inspiracji chrześcijańskiej w pedagogice i wychowaniu. |
|
|||