Studia jednolite magisterskie WEJA, 7 semestr (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Wydział Nauk Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2024Z - Semestr zimowy 2024/25 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||
---|---|---|---|---|---|
2024Z | |||||
WNS-SJ-WE-AJOWE7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter praktyczny. Dostarczają wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne w zakresie akwizycji języka obcego we wczesnej edukacji. Nabywanie sprawności językowych w procesie edukacyjnym (akwizycja) jest skorelowane ze wsparciem dydaktycznym. Celem zajęć jest zapoznanie studentów z procesem przyswajania języka obcego przez uczniów, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci na poziomie wczesnej edukacji. Zagadnienia akwizycji języka obcego są analizowane w kontekście metodyki oraz glottodydaktyki. Ćwiczenia bazują na teoretycznej wiedzy z zajęć z dydaktyki ogólnej oraz korespondują z zajęciami z metodyki wczesnego nauczania języka obcego. |
|
|||
WNS-SJ-WE-DZ7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu będzie przekazanie studentom wiedzy dotyczącej celów, zasad i metod pracy z dzieckiem / uczniem zdolnym w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej. |
|
|||
WNS-SJ-WE-EW7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć w szczególności jest kształtowanie umiejętności odniesienia teorii kształcenia włączającego do praktyki edukacyjnej z uwzględnieniem realiów przedszkola i szkoły polskiej /publicznej i niepublicznej/. Przedmiot umożliwia zdobycie poszerzonych kompetencji z zakresu edukacji włączającej, w pracy z wychowankiem przedszkola i uczniem edukacji wczesnoszkolnej. W ramach zajęć Student powinien posiąść wiedzę teoretyczną dotyczącą inkluzji w edukacji oraz umiejętności wykorzystania jej w planowaniu i realizacji zindywidualizowanego procesu dydaktycznego w przedszkolu oraz edukacji wczesnoszkolnej. |
|
|||
WNS-SJ-WE-MEM7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||
WNS-SJ-WE-MEMWE7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
W trakcie zajęć oraz prac samodzielnych lub/ i zespołowych nabywa kompetencje do prowadzenia edukacji matematycznej, diagnozowania osiągnięć dzieci i swoich. Poznaje nie tylko prawidłowe skuteczne zasady nauczania i uczenia się matematyki, ale również koncepcje nieprawidłowe edukacji matematycznej prowadzące do wykluczeń edukacyjnych. |
|
|||
WNS-SJ-WE-MEP7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest: • podniesienie stopnia przygotowania studentów do pracy nauczyciela plastyki • praktyczne zapoznanie studentów z różnymi formami pracy w przedszkolu i w szkole, także w aspekcie dydaktyczno-wychowawczym • przedstawienie możliwości przygotowywania własnych materiałów dydaktycznych, plastycznych, instruktażowych, programów graficznych, etc. |
|
|||
WNS-SJ-WE-MWNJO7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zajęcia mają charakter praktyczny. Dostarczają syntetyczną wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne dotyczące metodyki nauczania języka obcego w przedszkolu oraz w klasach 1-3 szkoły podstawowej. Celem zajęć w szczególności jest: zapoznanie studenta z podstawami programowymi nauki języka obcego na etapie wczesnej edukacji, metodami i specyfiką środowiska nauczania oraz uwarunkowaniami poznawczymi, psychologicznymi, społecznymi i kulturowymi działalności w zakresie glottodydaktyki. |
|
|||
WNS-SJ-WE-PP7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zdobycie przez studentów praktycznych umiejętności w zakresie zabezpieczenia i utrzymania przy życiu osoby poszkodowanej, do czasu przyjazdu wykwalifikowanych służb medycznych. Sprawne i w miarę kompetentne działanie decyduje o uratowaniu zdrowia i życia człowieka. Wyposażenie w umiejętności udzielania pierwszej pomocy medycznej w sytuacjach nagłych. |
|
|||
WNS-SJ-WE-ZKK7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem przedmiotu jest wyposażenie studenta w wiedzę dotycząca pracy z uczniem doświadczającym trudności w procesie uczenia się zarówno w aspekcie teoretycznym jak również wyposażenie studenta w umiejętności praktyczne (znajomość metod, form pracy, programów wykorzystywanych w w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na etapie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej). |
|
|||
WNS-SJ-WEJA-WKA7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2024/25
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Przedmiot obejmuje treści związane z historią, literaturą i kulturą krajów anglojęzycznych. Zajęcia rozwijają kompetencje językowe studentów na poziomie B2+ oraz znajomość wspomnianych tematów, co wiąże się z poszerzaniem słownictwa o związaną z nimi terminologię. Kryterium doboru materiału jest różnorodność krajów i kontekstów, z przewagą treści związanych z Wielką Brytanią i USA, oraz znaczenie w kontekście wiedzy ogólnej. |
|
|||