Sprawności językowe -pisanie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WNS-SJ-WEJA-SJP6 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Sprawności językowe -pisanie |
Jednostka: | Wydział Nauk Społecznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | języki obce (nowożytne) |
Założenia (opisowo): | Zajęcia mają na celu rozwijanie sprawności pisania w języku angielskim na poziomie B2. |
Skrócony opis: |
Zajęcia mają na celu rozwijanie sprawności pisania w języku angielskim na poziomie B2. |
Pełny opis: |
Podstawowym celem zajęć jest rozwijanie umiejętności tworzenia różnych form wypowiedzi pisemnych np. listów prywatnych i urzędowych, recenzji, sprawozdań, artykułów dla magazynów studenckich. Istotne znaczenie ma podniesienie stopnia wrażliwości językowej niezbędnej dla formułowania bardziej złożonych i zróżnicowanych tekstów. Zajęcia te mają także za zadanie uczyć organizacji tekstu i jego poszczególnych elementów takich jak: wstęp rozwinięcie i zakończenie. Celem zajęć jest zachęcenie studentów do samodzielnej dyskusji i merytorycznej oceny prac własnych i prac kolegów. |
Literatura: |
Literatura podstawowa: Frances Eales, Steve Oakes, Speakout. Upper Intermediate Students’ Book, Pearson Literatura uzupełniająca: Cambridge English First, Handbook for Teachers for Exams from 2016 Tricia Hedge, Writing, Oxford University Press Barbara Pawłowska, Business Correspondence, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Źródła prasowe i internetowe |
Efekty uczenia się: |
W ZAKRESIE WIEDZY ABSOLWENT ZNA I ROZUMIE: N.W1. zaawansowane struktury gramatyczne oraz formy językowe w języku angielskim; N.W2. kulturę krajów anglojęzycznych oraz wybraną literaturę, rymowanki i piosenki oraz zabawy dla dzieci w języku angielskim; W ZAKRESIE WIEDZY ABSOLWENT ZNA I ROZUMIE: N.U1. potrafi posługiwać się językiem angielskim na poziomie B2+ Europejskiego Systemu Opisu Językowego oraz w wyższym stopniu w zakresie specjalistycznej terminologii N.U2. samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje zawodowe umiejętności, korzystając z różnych źródeł w języku angielskim W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH ABSOLWENT JEST GOTÓW DO: N.K1. autorefleksji nad posiadanymi kompetencjami językowymi i pedagogicznymi N.K2. podejmowania kształcenia i pracy w celu rozwoju umiejętności językowych SPOSOBY WERYFIKACJI EFEKTÓW UCZENIA SIĘ: - bieżąca ocena zaangażowania w dyskusję podczas zajęć, - praca z tekstem – analiza, selekcja i referowanie tekstu, - samodzielne redagowanie tekstu, jego korekta i ocena. |
Metody i kryteria oceniania: |
Zaliczenie na ocenę: 20% - obecność i praca na zajęciach ), 0,5 ECTS 60% - przygotowanie prac pisemnych, 1 ECTS 20% - inne zadania (analiza, przygotowanie do zajęć, opracowanie zadanych zagadnień, 0,5 ECTS |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-03-01 - 2025-09-30 |
zobacz plan zajęć |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Sojka | |
Prowadzący grup: | Ewa Sojka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
Właścicielem praw autorskich jest Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie.