Tutoring - tryb indywidualny teologia lub pedagogika
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | ChAT-SD-T8 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Tutoring - tryb indywidualny teologia lub pedagogika |
Jednostka: | Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Założenia (opisowo): | Indywidualne spotkania z promotorem mają służyć merytorycznemu wsparciu doktoranta w procesie tworzenia rozprawy doktorskiej. |
Tryb prowadzenia: | zdalnie |
Skrócony opis: |
Indywidualne spotkania z promotorem służą merytorycznemu wsparciu doktoranta w procesie tworzenia rozprawy doktorskiej. Szczegółowa lista omawianych zagadnień powstaje w toku kolejnych spotkań i jest zależna od potrzeb i wyzwań, w obliczu których staje doktorant. |
Pełny opis: |
Indywidualne spotkania z promotorem służą merytorycznemu wsparciu doktoranta w procesie tworzenia rozprawy doktorskiej. Dotyczą one zarówno zagadnień teoretycznych, które związane są z tematyką pracy, jak też kwestii metodologicznych, odnoszących się do prowadzonych przez doktoranta badań. Promotor wspiera doktoranta od momentu tworzenia indywidualnego planu badawczego, przez cały okres powstawania rozprawy. Merytoryczna pomoc odnosi się także do zajęć, które w ramach praktyk prowadzi doktorant (może to dotyczyć konsultowania treści, które należy wprowadzić na zajęciach, hospitacji tych zajęć i oceny pracy dydaktycznej doktoranta) Szczegółowa lista omawianych zagadnień powstaje w toku kolejnych spotkań i jest zależna od potrzeb i wyzwań, w obliczu których staje doktorant. |
Literatura: |
Literaturę stanowiącą podstawę rozprawy doktorskiej tworzy doktorant, opracowując swój plan badawczy. Jest ona konsultowana z promotorem. W ramach indywidualnych spotkań tutoringowych lista ta może być modyfikowana a konkretne tytuły wykorzystywane są w rozmowach w zależności od zadań, które wypełnia doktorant. |
Efekty uczenia się: |
W zakresie wiedzy: doktorant zna i rozumie: KW01 w stopniu umożliwiającym rewizje istniejących paradygmatów – światowy dorobek, obejmujący podstawy teoretyczne oraz zagadnienia ogólne i wybrane zagadnienia szczegółowe – właściwe dla danej dyscypliny naukowej KW02 główne tendencje rozwojowe dyscyplin naukowych lub artystycznych, w których odbywa się kształcenie ekonomiczne, prawne, etyczne i inne istotne uwarunkowania działalności naukowej w zakresie umiejętności: KU01 dokonywać krytycznej analizy i oceny wyników badań naukowych, działalności eksperckiej i innych prac o charakterze twórczym oraz ich wkładu w rozwój wiedzy KW02 samodzielnie planować i działać na rzecz własnego rozwoju oraz inspirować i organizować rozwój innych osób; KW03 planować zajęcia lub grupy zajęć i realizować je z wykorzystaniem nowoczesnych metod i narzędzi W zakresie kompetencji społecznych KS01 krytyczne j oceny dorobku w ramach danej dyscypliny naukowej; KS02 krytycznej oceny własnego wkładu w rozwój danej dyscypliny naukowej KS03 uznawania znaczenia wiedzy w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych |
Metody i kryteria oceniania: |
Metody i kryteria oceniania ustalane są indywidualnie przez promotora rozprawy doktorskiej. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/25" (w trakcie)
Okres: | 2025-02-20 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Warsztaty, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Andrzej Kluczyński, Agnieszka Piejka, Włodzimierz Wołosiuk | |
Prowadzący grup: | Andrzej Kluczyński, Agnieszka Piejka, Włodzimierz Wołosiuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Warsztaty - Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie.